Ledig!

Gud vad skönt med 2 hel dagars ledighet! & på söndag börjar jag inte förrns halv 4, & då ska jag sova på jobbet, känns sådär men man får tänka på pengarna (: blir en finfin lön i Oktober! Passar toppen då det är dags att börja inhandla alla dessa julklappar som ska köpas, lika bra att börja i god tid (:

Är dock fullbokad dom här lediga dagarna, imorron är det inget dagis för lillan, men det är tvättning som står först på schemat kl 11.00 & sen ska vi hem till farmor/gammel farmor & fika (: & på kvällen blir det fredags mys! Lördag blir det en utgång med coca-cola (: haha! Det kommer bli mysigt, ut & äta lite osv (: Träffa Yolli & umgås med henne som jag inte har gjort på typ 100 år känns det som, & sen äre söndag igen! & då ska jag mysa med familjen innan jobbet (: fullbokad till Max, men så äre iaf..

Nu ska jag pussa på mitt lilla hjärta innan jag slår igen mina ögon som är grymt trötta!

Min lilla trollunge! Äkskar dej otroligt mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0